niedziela, 16 listopada 2014

“There are no rules for good photographs, there are only good photographs.” ♥


Hej kochani!
Dziś postanowiłam podzielić się z Wami jedną z moich pasji - fotografią. Mam nadzieję, że ten post Wam się spodoba :)

Swoją przygodę z fotografią zaczęłam jakieś 6 lat temu, myślę że było to między 1 a 2 klasą podstawówki (2008), kiedy powoli zaczęłam "bawić się" aparatami taty. Potem, w wakacje w 2009, czyli przed 3 klasą podstawówki dostałam na urodziny swój pierwszy aparat. Był to (i jest) Kodak RETINAR Aspheric Lens, czarny. Bardzo przywiązałam się do tego aparatu, i teraz muszę Was zaskoczyć - nadal go używam. Przeszedł już wiele, upadł mi miliony razy, utopiłam go... Ale za każdym razem udało się go naprawić. Niestety nie domyka się jego obiektyw, ale jeszcze działa, i nadal robi cudowne zdjęcia.


Z początku fotografowanie nie szło mi najlepiej, ale z czasem nabyłam wprawy, wiedziałam już jak wykorzystać światło, jakiej opcji użyć... Do dziś jest to jedną z moich pasji. Najbardziej lubię robić zdjęcia 'makro', ale czasem uchwycę też krajobrazy. Teraz przejdę do - myślę - najciekawszej części tego posta, czyli zaprezentowania Wam moich dzieł.






























Jeju, mam nadzieję że Was nie zanudziłam... Jak widzicie najczęściej fotografuję przyrodę, bo w niej tkwi takie naturalne piękno. Nawet nie wiecie jak trudno było mi wybrać te zdjęcia. Nie są one ułożone w żadnej kolejności, wrzucałam je z folderów które są sortowane alfabetycznie. Napiszcie sądzicie o tych fotografiach, które Wam się najbardziej podobają, a także jakie macie pomysły na następne notki.
Do zobaczenia w kolejnym poście!
~Ola ♥



3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się 11 i 12 ;)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie:p
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ! Jaka artystka :)

    we-are-just-trying-to-find-some-color.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej;)
    Na blogu the same color napisałaś, że podoba i się ten design. To moja robota^^ Jeśli chcesz, skontaktuj się ze mną przez meila
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń